Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś niełatwe zadanie, ogromna rywalizacja sprawia, że należy się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić potencjalnych kontrahentów, ażeby byli skłonni aktualnie u nas zostawić własne pieniądze. Doskonałym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie produktów bądź usług za radą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe nabywców.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a zatem sam e-mail marketing nie może być mylony ze codziennym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to zgodę. Nie może być więc tak, że reklama sklepu internetowego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem prawdopodobne, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail wykorzystuje się przeróżnego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tak dalej. Jeżeli uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja konwersji, niemniej jednak najpierw należy taką listę posiadać. Jeżeli posiadamy i chcemy, żeby zarabiała więcej, nie ma lepszego sposobu, w jaki sposób dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw zdobyć coś od nas, ażeby móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co najistotniejsze perfekcyjny język i perswazyjny przekaz, a co najważniejsze odpowiednie dobranie grupy targetowanej - na tym polega optymalizacja konwersji. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: merchant center.

0 komentarze:

Prześlij komentarz